صنایع غذایی و بسته بندی

این وبلاگ به منظور ثبت مقالات در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات بسته بندی ایجاد گردیده است

صنایع غذایی و بسته بندی

این وبلاگ به منظور ثبت مقالات در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات بسته بندی ایجاد گردیده است

  • ۰
  • ۰

خط تولید پاپ کورن

خط تولید پاپ کورن
پاپ کورن یکی از پر طرفدارترین تنقلات به ویژه در بین نسل کودک و نوجوان می باشد و در تولید آن در خط تولید پاپ کورن از طعمهای متفاوتی برای جذب سلایق و ذائقه های مختلف استفاده می شود .
خط تولید پاپ کورن در ابعاد و اندازه های مختلف با ظرفیتهای تولید مختلف از 30 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم در ساعت ساخته می شود.
خط تولید پاپ کورن ساختار بسیار ساده ای دارد . اولین مرحله تولید در خط تولید پاپ کورن ، ذخیره کردن ذرتها در مخازن مخصوص است که پس از آن ، ذرتها وارد مرحله پخت و برشته کردن می شوند . یکی از مهمترین مراحل در تهیه پاپ کورن در خط تولید پاپ کورن ، میزان حرارت و برشته کردن دانه های ذرت می باشد .
مخازن موجود در خط تولید پاپ کورن بصورت دورانی در چرخش بوده و در حین این چرخش به ذرتها حرارت داده شده و این حرارت باعث تغییر شکل و حجیم شدن ذرتها شده و در نهایت پاپ کورن تحت همین حرارت تولید می شود .
در خط تولید پاپ کورن پس از اینکه دانه های ذرت در معرض حرارت قرار گرفتند ، اصطلاحا شکوفا شده و به رنگ سفید در می آیند . این رنگ سفید از نشاسته داخل ذرت منشا میگیرد که در اثر حرارت از آن خارج و نمایان می گردد.
در آخرین مرحله از خط تولید پاپ کورن ، طعمهای گوناگون که متداولترین آنها طعم پنیری ، کچاپ و سرکه ای می باشد توسط کنترلرهای موجود در سیستم طعم پاش خط تولید پاپ کورن به دانه ها داده شده و سپس محصول به بخش بسته بندی خط تولید پاپ کورن منتقل می شود.
نوع بسته بندی و شکل ظاهری پاپ کورن از دیگر عوامل تولید در خط تولید پاپ کورن می باشد چرا که ظاهر محصول در جذب مشتری اهمیت به سزایی دارد .

  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • برفاب برفاب

خط تولید پاپ کورن

خط تولید پفک